جلیلی: ترامپ با زور و مکرون با فریب به میدان آمده است-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

جلیلی: ترامپ با زور و مکرون با فریب به میدان آمده است

سعید جلیلی مذاکره کننده پیشین اتمی کشورمان تلویحا به دیدار پیشین ظریف با مکرون اشاره کرده و اظهار داشته که تنها اتکا به باور ملی است که می‌تواند راهگشای کشورمان باشد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 August 27
کد خبر: ۲۰۴۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ واکنش‌های داخلی به اظهارات دیروز مکرون مبنی بر دیدار احتمالی میان ترامپ و روحانی در آینده‌ای نزدیک همچنان ادامه دارد.

 

در جدیدترین موضع گیری صورت پذیرفته، سعید جلیلی مذاکره کننده پیشین کشورمان در جریان بازدید از سامانه پدافندی «باور ۳۷۳» گفت: ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنان که اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی می‌تواند به کارهای بزرگی دست بزند.

 

وی خاطر نشان کرد: پاسخ این فشار حداکثری ترامپ و ژست‌های کوچک مکرون، فقط باور بزرگ ملت ایران و تلاش فرزندان این مرز و بوم است و نه چیز دیگر.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: آنچه را که ترامپ با زور و مکرون با فریب دنبال می‌کند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار